سلام
خیلی وقته مطلبی ننوشتم .ترم سوم رو هم تموم کردم.الان هم ترم چهارم شروع شده.درس مدارم رو متاسفانه یا شایدم خوشبختانه افتادم.این اولین باره که یه استاد دارم که همه جوره خوبه.استاد مدارم رو میگم.ایشون به ما درس میده اما درس همه چیز.خیلی خوب حرف میزنه و صادقانه تجربیات خودشونو در اختیار ما میگذارن.
زندگی رو سخت نمیگیره.
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46
سلام
این ترم شیش واحد حذف کردم.تابستون مجبورم 6واحد بردارم.
"خودت باش "
بقول استادمون اکی؟؟؟؟
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46
سلام.اینهفته که بیاد روز یکشنبه تولدمه.پریروز هم رفتم دانشگاه با زبون روزه تو این گرما.تازه سر کلاس هم دوبار برق رفت.بوفه دانشگاه که پر بود.هر کی هم تو کیفش ناهارشو اورده بود یا ابمعدنی داشت.
ماه رمضون تا8روز دیگه تمومه.
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46
ما را در سایت به بهانه ی درگذشت معشوقه ی شهریار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:46